2011. december 31., szombat

Köszöntő

Kedves Olvasóim és Látogatóim!

Így az év végéhez közeledve, szeretnék Nektek, Mindegyikőtöknek köszönetet mondani. El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire hálás vagyok azokért a dícsérő, bíztató, kedves szavakért és mondatokért amelyekkel engem és írásaimat minősítetéttek. Minden gondolat, minden szó és mondat MIATTATOK íródtak! Ha Ti nem lennétek, akkor az én írói oldalam is rejtett zugában bújna meg. Köszönöm, hogy olvastátok a néhol pikáns máshol pedig vicces történeteimet!
KÖSZÖNÖK MINDENT! TI vagytok a LEGJOBBAK!

Továbbá, szeretnék köszönetet mondani Andienek és Nirvanának, akik nem csak írásaikkal, de személyiségükkel is nagyban segítették a blog elindulását és fenntartását!!! Lányok, nélkületek unalmasak lettek volna a kora őszi estéim, éjszakáim!!! IMÁDLAK TITEKET!!

Végül pedig szeretnék köszönetet mondani Matanee-nak! Ha nincsenek az Ő írásai akkor az enyémek sem. Elsőként olvasta el szárnypróbálgatásaimat és nyílvánított azokról véleményt. Nagyon hálás vagyok neki mindenért, mert az Ő írásai adtak kezdő lökést az alkotáshoz. Az új történeted is fantasztikus, alig várom, hogy olvashassam a folytatást!

Egy szónak is száz a vége:

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!!


Üdv: Szeretett Sleepytek :)

4 megjegyzés:

  1. Jaaajjjj Sleepy :) Ne csináld, mert komolyan mondom könnybe lábad a szemem;) Olvastam a megjegyzésedet a blogomon, aztán megláttam ezt a kis köszönet nyilvánítást...ÉN köszönöm, hogy részese lehettem és talán még vagyok is a szerkesztő csapatunknak! Továbbá azt is, hogy Te bátorítottál és ösztönöztél arra, hogy folytassam az írást. Nem gondoltam volna, hogy több alkotás is kikerül a kezeim közül. És mégis :) Ezt elsősorban neked köszönhetem! Remélem a vizsgaidőszak is olyan eredményes lesz, mint a mi kis volt blogunk;) Soraimat egy meglepő mondattal zárnám: BOLDOG ÚJ ÉVET XD

    VálaszTörlés
  2. u.i: ráadásként megjegyezném, hogy nekem is hót uncsik lettek volna az őszi éjszakáim, ha nem alkotunk jobbnál jobb "zongora ráesős a Matt fejére" röpshot-okat :) Az ötletért köszönet Nirvananak :)

    VálaszTörlés
  3. óóó:) valamikor igazán összeülhetnénk megint mert olyan rég esett már Matt fejére zongora:)

    VálaszTörlés
  4. Ahogy láttam a 11 still fotók alapján lesz itt még Matt-ből dögivel :) Szóval biztos kapunk egy kis ihletet zongora zuhanásos téren, csak már végleg ki is purcanhatna XD Jó újévi kezdet, nem gondoljátok?:) Egyébként támogatom az ötlet. Január vége után szerintem megint sokat fogjuk cseten együtt tölteni az estéket :D

    VálaszTörlés