2012. január 12., csütörtök

Heti Szavazások Eredményei

1. Kérdés:
A 3x11-ben találkozik-e Damon és Elena?
Olvasóim 96%-a úgy gondolja, hogy Damonnek és Elenának lesz közös jelenete a következő epizódban.

Nagyon remélem, hogy igaza lesz a többségnek. A kérdést valójában azért tettem fel, hiszen annyi mindent kaptunk a 3x10-ben a Delenából, hogy féltem az lesz mint a 3x06 után... a 3x07ben még csak össze sem futottak.
Amúgy ezzel kapcsolatban egy fogadásom is volt Andievel és Nirvanával. Én arra tippeltem, hogy nem lesz most közös jelenetük, ha veszítek akkor egy szexuális töltetű, fűtött hangulatű Klaus-Elena oneshottal kell meglepnem titeket!!! Nos, majd meglátjuk....

2. Kérdés:
Mit fog szólni Elena a csókhoz?
Olvasóim 85%-a szerint, Elenának fogalma sem lesz róla, hogy mit akar a csók után Damontól.

Úgy gondolom, hogy ez egy igen reális dolognak tűnik. Stefant még biztosan szereti, hiszen (ha elfogadjuk mi delenások, ha nem) az egy nagy szerelem. Az is biztos (a 3x04 vége miatt) hogy Elena nagyon is vonzódik az idősebb Salvatore testvérhez. Véleményem szerint, Ő akarja Damont, vele akar lenni, de fél a külső megítéléstől illetve attól, hogy Katherinenel fogják összehasonlítani. Nos, majd meglátjuk...

3. Kérdés:
Mikor lesz a következő Delena csók?
Olvasóim 56%-a úgy véli, hogy a következő csók Damon és Elena között majd csak néhány rész múlva lesz esedékes.

Meg kell említenem a vizsonylag magas 25%-os 2. helyen végzett eredmény kimutatását is, miszerint: A következő Delena csók az évadzáróban lesz. (Nem szeretnék addig várni, de elnézve, hogy eddig akkor mindig volt egy Delena csók így nagyon is lehetséges.)

Én is erre szavaztam. Ahogy már a 3x10-es kritikámban leírtam, nekem ez a csók is meglepő és váratlan volt, ha most mégegyet kapnánk hirtelen, (nem bánnám) akkor komolyan elgondolkodnék, hogy a TVD-t nézem-e. Persze, ez amiatt is lehet, hogy már 3 éve erre várunk és kissé hitetlenek és pesszimisták lettünk. Nor, majd meglátjuk...

4. Kérdés:
Stefan vámpírrá változtatja Elenát?
Olvasóim 89%-a úgy gondolja, hogy Elena ember fog maradni, Stefan nem változtatja át a lányt.

Ez a Twitteren is folyamatos és globális vitakérdésnek minősül. Személy szerint én nem örülnék neki, ha Elena vámpír lenne, most vagy akár a későbbiekben. Persze a Damonnal való (jelenleg még nem ) létező kapcsolatát megkönnyítené de inkább Damon legyen ember, oldják meg azt! Viszont annak nagyon örülnék, sőt várom, hogy NE Stefanon múljon a dolog, igen is Ő akarja azt, hogy Elena vámpír legyen, csak pl. a lány élje túl a balesetet. (Ha Stefike lefékez én mérges leszek!!! Vágja már el annyira magát Elenánál, ahogy Damon tette vagy 50x!) Nos, majd meglátjuk...

5. Kérdés:
Szerintetek vezet még valaki naplót ebben a sorozatban?
Olvasóim 75%-a szerint, Mystic Falls lakói már nem vezetnek naplót.

Ezt egy vicces kérdésnek szántam. A sorozat merőben eltér már a kezdetektől. Engem, nem igen zavar, ha a rész végén nem kell hallgatnom a 'bölcs' Stefan okosságait, de egy-két Damon naplóbejegyzésre mondjuk kíváncsi lennék. Nos, majd meglátjuk...

Köszönöm szépen az szavazataitokat!!!! Imádat van!

Üdv: Sleepy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése