2012. március 16., péntek

Andieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... Ti is????????????!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhhhhh Ti isss???! Látjátok amit éééééééééééén!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhh!

I         M         Á        D         O         M         !
Ez a GIF a kedvencem és Andie azt mondta, hogy majd egyszer kirakja nekem és láááááásss csodááááát!!
Itt van! Itt van! Itt van! Itt van! Itt van!!!
A francba, ha ez így itt van egy a csókos Delena gif így állandóan fel fogok járni, hogyan legyek így PASSZÍV??!!! Hátsószándékot sejtek én itt Andiekém.. de IMÁDLAK!!! Köszönöm szépen!
Ennek ellenére, továbbra is csak írásaimat fogom közölni az oldalon és kimaradok a hír, meg spoiler és twitter hírek hozásából, ami egyébként nem is olyan egyszerű ám. Beleszoksz egy napi tempóba és "melóba" és aztán eldöntöd, hogy oké, eddig csináltad... de leállni, totál még nem tudtam... Agyilag sem, bár ma elég nyüszi napom volt és nem gondoltam sokat erre. 
Ja és még valami FONTOS:

Se nem vagyok szomorú, elkeseredett, csalódott meg letört... semmi ilyenről nincs szó. Sajnálom, ha a levelemből ez így jött le, de ez NEM IGAZ.
Nem bánkódom, hogy mi lesz vagy inkább , hogy mi NEM lesz a Delenával, jól vagyok mielőtt bárki aggódna. A helyzet csak annyi, hogy kezdtem már betegesen sokat foglalkozni ezzel, ami nem normális, és ennek tüneteit felismerve tartok egy kis vagy inkább nem is szünet ez, hanem tudatos távolmaradás.
Szóval, nyugi,ne aggódjon senki sem: (Ági,eewa, Andie) :)) (amúgy nagyon aranyosak vagytok). Jól vagyok, megvagyok!! Nem kell vígasztalni, mert nincs miért. 

Imádat és szeretetözön:
Üdv: Sleepy


1 megjegyzés:

  1. Szivesen TESA :) Ebből úgy jön le, hogy bejött a meglepi :) CSEKK a mail-ed :)

    VálaszTörlés