2012. március 15., csütörtök

Őszintén Veletek..

Tudjátok, ha valamibe sok energiát meg munkát meg időt áldoz az ember, akkor szereti ha látja annak az eredményét, az értelmét és pl. kap vmiféle visszajelzést. Ismertek engem, tudjátok hogy lelőhetetlen, elpusztíthatatlan, állandóan elméleteket és új oneshotötleteket gyártó kemény DELENA shipper (fan) vagyok... DE! ... a mai napot úgy töltöttem el, egészen eddig, hogy nem gondoltam a TVD-re.. semmi spoiler, semmi hír, semmi ötlet.. csak minden más.. és ISTENI volt! De komolyan! Vidám voltam egész nap, mosolyogtam mint a tejbetök.. aztán hazajöttem, beültem a gép elé, és megláttam Andienél, hogy "no truth to rain, sorry" és szomorú , elkenődött lettem... Egy rajongás addig jó amíg örömöt okoz, nem??! DE! De engem ez a sorozat már megőrít, néha totálisan kiakadok, és nem azért, mert ez az életem, hanem mert annyi mindent feccölök ebbe bele és semmi sem úgy sül el... és ez baromira zavaró.Utálom azt is , hogy ennyire hatással tud lenni rám és ennyire ki tud akasztani egy kitalált karakterekből álló jelmezes film.. What Da Fuck?!!!
A legjobb szó talán az most, hogy kifáradtam.. de nagyon... kicsit tudjátok, lemerültek az elemek. Lassan talán fél éve vezetek egy véleményem szerint tök aktív blogot, tele írással , hírrel, képekkel, videókkal.. tömény DELENA.. de most.. egyszerűen lemerültem...Nincs kedvem feljönni és ilyeneket olvasni, mert mint blogvezető és hírhozó, meg fanficíró hatással vannak rám ezek a hírek, és a sorozat alakulása.. abból nyerem általában az ihletet, a kedvet meg mindent.
Aztán, a blogom látogatottsága már jóóóó ideje, naggyon csúnyán visszaesett. Ez persze nem gond, egyátalán nem az, hiszen már több mint 33.000 fölött van a látogatottság és ez szuper, de mivel jelenleg több (legalább 3 olyan honlap van ami azonnal, magyar fordítással hozza a híreket+ Andie blogja (ez a legjobb xD) ) így nem látom értelmét annak, hogy TVD-s és egyéb ezzel vagy szereplőkkel kapcsolatos infókat hozzak. Szóval a News és a Spoilerezést azt abbahagyom, előre is elnézést kérek mindenkitől aki tőlem tudta meg az infókat, de ajánlom nekik, teljes nyugalommal Andie blogját , itt mindent meg fogtok találni!
Tovább: Ha látok egy-két jó TVD videót, azt persze közzé fogom tenni a blogon, de nem hiszem, hogy mostanában DE vagy TVD lázban égve youtube videókra fogok vadászni. (De persze, ha vki készített egy Delenás vagy Klaroline-s videót és elküldi a linket nekem Kischatben vagy emailben : sleepydelena@gmail.com azokat nagyon szívesen ki fogom rakni az oldalra.

Végül pedig ami az írást illeti. Nos azok, akik tényleg kedvelik és talán még szeretik is az írásaimat, azok megnyugodhatnak. Azzal nem hagyok fel. Egy oneshot vázlata már félig készen van egy másik meg a fejemben van. Mind2 eléggé mély és érzelmes írás lesz, bár az egyikhez most kicsit csorbult a kedvem (új spoiler miatt) de nyugi, megírom. Ami viszont rossz hír, hogy mivel az elemek lemerültek, és a kedvem is eléggé a padlót veri az egésszel kapcsolatban így valószínűleg írásilag sem leszek olyan aktív. Előre én ezt így látom, aztán ki tudja, lehet h pont ezért fog gyorsabban és jobban menni az egész.

Szóval ennyi lenni! Az oldalt NEM fogom bezárni, mert szeretném, hogy ha az eddig írásaim elérhetőek lennének, hát ha van olyan aki valamelyiket akár többször is elolvasná.
És elnézést kérek, tényleg mindenkitől, de kifáradtam... egy kis töltődés, egy kis más világ, több TVD mentes nap vagy hét az mostmár nagyon hiányzik. Ha vki annyira benne van egy sorozatban vagy bármiben, mint én vagy Andie akkor ez egy idő után megviseli az embert... Egy kis szünetet kérek! Addig is, a legjobb TVD-s oldalakon MINDENT megtaláltok (jobb oldalt 'Kedvenc oldalak'-nál megtaláljátok Őket, Andienél meg még a  MINDENNÉL is többet.

Imádat és szeretetözööön!

Üdv: Sleepy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése