2012. március 22., csütörtök

KAPUZÁRÁS

Halihó Mindenkinek!
Nos, nem is olyan rég írtam egy hosszabb levelet hozzátok, hogy felhagyok a hírezéssel, spoilerezéssel... stb.-vel, de az írással nem.
Egy kis változás:
Az írással végleg nem szeretnék felhagyni, mert szeretek írni. Jólesik leírni olyan érzéseket, gondolatokat amiket hangosan talán nem mernék kimondani, hiszen MINDEN írásomban ÉN vagyok. Egy kicsit minden írásomban megjelenek.. igen, igen.. még a Suckshotban is... (ott pl. Damon ugratásai és humora az totál én vagyok, hasonló az egyéniségem).
DE!
Hogy tisztességes legyeket Veletek, mivel megérdemlitek, ezért most megosztom veletek, hogy ne számítsatok tőlem több fanficre, vagy oneshotra. Kicsit paradox az előző bekezdéshez képest? És hogy MIért írom ezt?
Én olyan ember vagyok, aki nem szeret csalódást okozni, akire lehet mindig számítani, legyen az bármi. Most érzem, hogy a tudatos TVD kerülés az könnyebben és gyorsabban sikerült mint gondoltam és sajnos az írástól is messze kerültem. Azért írom azt, hogy NEM ÍROK többet, hogy ne legyen belőle az, hogy nézitek, keresitek , várjátok az új sztorimat és nem hozok semmit sem. Így fair Veletek szemben.
Ki tudja, talán majd vmikor lehet rakok fel új írást (ha így lesz akkor más blogokon vagy oldalakon kihírdetem) DE NEM TERVEZEK!

Röviden: A Blog teljes passzivitásban fog létezni, törölni NEM szeretném és nem is fogom.

IMÁDAT és SZERETETÖZÖN!

Üdv: Sleepy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése