2011. november 4., péntek

3x08 Sleepy véleménye

Összességében a rész szerintem nagyon jó volt, gratulálok az íroknak... DE!.. van néhány dolog ami mellett nem tudok csak úgy elmenni.

1. Ripper Stefan:  Én még mindig hiányolom, hogy végre láthassam Stefant igazán rossznak. Voltak jelenetek mikor pl. elhittem. Twisterezés a lányokkal, a múltkori részben mikor ordítozott Lexivel és Elenával a pincében, de ezektől függetlenül nem hittem és nem hiszem el neki, hogy Ő egy könyörtelen gyilkos, egy ripper, akit semmi és senki sem érdekel csak a vér. Andie nagyon jól leírta: "egy ripper nem tudja abbahagyni az ivást (vérről beszélek), főleg azután, hogy napokig volt bezárni és éheztették, erre a bárban simán elveszi a fejét a lány nyakától és még mosolyog is?? Mi vaaann??" Andie, teljesen igazad van.. kissé PARADOX! Véleményem szerint már nem is láthatom az igazi gonosz Stefant, hiszen kezdi az emberségét visszakapcsolni...

2. Szorosan kapcsolódik az előző ponthoz, mégis inkább külön vettem.
Tegyük fel, elhiszem, hogy Stefan egy ripper, igazi gyilkos, oké elfogadom. Sokkal vérszomjasabb mint Damon, ha mind2 pl. elemében van. Rendben ez is oké. És most jön a kérdés. Damonnak 2 és fél évad sem volt elég ahhoz, hogy teljesen emberi tudjon lenni, holott Ő nem indult olyan mélyről, mint ahonnan Stefan indulna. (állítólag) . Damon egy emberrel szemben tud emberségesen viselkedni és az Elena, de nála is gyakran hibázik. Ezekután, ha Stef majd visszakapcsolja az emberségét, és pl. az évad végére visszatérünk az unalmas öccsihez, akkor egy újabb Paradoxxal találjuk magunkat szemben. Vagy Stefan ennyire a két véglet?

3. Félreértés ne essék, imádtam ezt a delena jelenetet, tényleg!!!! Mégis meglepő volt számomra az, hogy a legutóbbi részekben Damon ha közel került Elenához, akkor a lány meg sem tudott szólalni, csak a férfi száját vagy szemeit bámulta (sokatmondóan). Tisztán látszott a tekintetéből, hogy nem rajta múlik a dolog. (Pl. 3x02 vége, 3x04 konyha, Damon a nyakláncot fogja, 3x05 vége, Damon keze a lány combján, 3x06 tapizás után és az elsősegélynél.) Nos ezekután, Elena mellett ott fekszik ez az illető, arcától kb. 20 centiméterre és semmi hosszú bámulás sincs, sem pedig szájstírölés. De ami a legviccesebb, a lány simán becsukja a szemét és próbál elaludni. Az aki eddig a férfi közelében szinte megsemmisült és csak bámulni tudta a másikat. Szerintem vicces!!

4. "Sajnálom", hogy Matt nem volt benne, nagyon "kellett" volna a részbe!! :))))

5. És lehet kicsit morbid, de én behaltam Ric és Bonnie közös jelenetén, nem bánnám, ha a boszi lecserélné a tinit egy szexi történelem tanárra... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése