2011. november 3., csütörtök

Matt a TVD hőse

Többen vettük észre, hogy Matt néhány részben igencsak központi szerepet tudhat magáénak, pedig sokak szerint a magas, szőke fiú ideje már rég lejárt a sorozatban. Ha Matt ennyire közkedvelt akkor illik róluk fanfic.eket írni.
Íme néhány rövid, de annál ütősebb! Jó szórakozást!


P.S. A lényeg, hogy Matt zongora általi halált haljon.


Matt, eljössz velem a bálba? kérdezte Elena, -Igen, válaszolta hősünk. aztán egy zongora zuhant a fejére, így Elena új kísérő után nézett. by Sleepy


A hősies Matt átvágott a Klaus által megölt holtestek tömkelegén, majd egy jól irányzott jobbhoroggal leterítette a hibridet. - Én vagyok az Isten! - szólt, de mielőtt belelendülhetett volna az ünneplésbe egy zongora esett a fejére. by Nirvana


Matt és Stefan iszogattak a Salvatore vendégházban, míg Elena és Damon az emeleten szeretkeztek a zongora tetején, de olyan hevesek voltak, hogy leszakadt alattuk a padló, és zongorástól ráestek Matt és Stefan fejére. by eewa


Elena Matt oldalán jelent meg a bálon. Damon észrevette a fura párost és odament. - Mit csinálsz a csajommal? kérdezte ingerülten, de mielőtt matt szólhatott volna a vámpír egy zongorát vágott hozzá. by Sleepy


Matt táncolt egy zongorán-ordítva, h én vagyok a TVD sztárja-erre belépett a szobába Elene-megdöbbent, majd oda szegezte neki-Matt mit csinálsz?Indulni kéne- Erre az égből Mattra pottyant 1 zongora- Isten lekiáltott Mattnek- öcsém, kettőt rendeltél . by Andie


Matt's diarie: "Matt vagyok, Elena és Caroline exe. Jelenleg sokat gyúrok és egyedül vagyok. Pincér vagyok. Nem értek semmit de nem is akarok. Én... Matt vagyok. " A fiú ahogy becsukta naplóját egy zongora zuhant a fejére. Így ez volt Matt, utolsó bejegyzése..  by Sleepy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése