2012. április 11., szerda

Ezt el KELL olvasnod!

Gyerekeeeeeeek!!!
Drága SpoilerKirálynőnk, alias EGYIK Tvd Anyukám, alias Eewa, ma olyat küldött nekem, hogy konkrétan zuhantam a székről a röhögéstől.
Emailben, sokat elmélkedünk illetve küldjük egymásnak a spoilereket, aztán egyszer csak ez a válasz érkezett szeretett Anyumtól: ( szerintem jobb mint a Baby John parody)

Fontos tudnivalók előtte: épp egy vágó által kiírt spoilert elemeztünk és én azt írtam, hogy "Nem igaz, hogy a 19.ben is lesz cuki meg édes Stelena jelenet, azt hittem az egész rész DE roadtrip lesz, majd jött a válasz Eewatól.
Kijelentem, hogy engedélyt kértem tőle a posztoláshoz, amit meg is adott egy ilyen kis kritériummal:

"Oké,de feltétlenül írd oda, hogy ez nem"műalkotás", csak magánlevelezésből született ötletroham. :)"

És maga a sztori: (valójában a 3. évad hátralévő részeit futatta le gyorsan Anyu)


"Stefi meg Klaus keresik a karót, hülyére verik Ricet , Kol meg Damont, A banya visszatér és varázsol Beccával,  Damon 30 másodpercben megdugja Elenát, majd lelkiismeret furdalása támad, és megigézi, hogy felejtse el  :)
Ez további  tizenöt másodperc. End of the Roadtrip :) A 20. részben Stefan táncol Elenával, majdnem lesmárolja, de Encikének flashback-je lesz a motelből és elrohan, hogy kérdőre vonja Damont. Damon szemlesütve bevall mindent Elenának, aki azt mondja, már érti, hogy mi történik vele és előkap egy ultrahang képet Baby John-ról. Boldogan egymás karjaiba omlanak, de ekkor megkezdődik a 21. epizód, amikor előtör Dr. AlaJekyll és  Mr. AlaHyde a Salvatore pincéből, ahova addig volt bezárva, és és éppen Mr. AlaHyde énje kerül előtérbe, aki TUDJA, hogy hol van a fehér tölgyfa karó. Ezt egy óvatlan pillanatban bele is mártja Klausba, de ott terem Caroline, akinek álmában megjelent egy fekete holló és megvilágosította az elméjét, hogy ő szereti Klaust. A szerelmes nő féktelen tombolásba kezd, meg akarja ölni az  azóta ismét önmagává visszaalakult Ricet, de Damon imádott barátja elé ugrik, és őt éri a halálos szúrás egy kihegyezett seprűnyéllel. Mivel ez egy TESCO -ban vásárolt seprű volt, ezért alacsony a természetes fa tartalma, 30 százalékban papírral, további 20 százalékban műanyaggal van ötvözve, ezért Damon halála lassú és fájdalmas. Az epizód utolsó 15 percében Damon haldoklik egy Jason Walker dallamra, Elena fájdalmas jajveszékelése és szerelmi  vallomásai közepette. Még egy utolsó  nyálcsere és Damon meghal. Kezdődik a finálé. A finálé Elena visszaemlékezéseivel telik, miközben Damont gyászolja. Visszaemlékszik, milyen jó is volt átlagos középiskolás lányként élni szerető szülei és az örökké viccelődő Jenna társaságában, valamint a... hogyishíják...a kékszemű focista....MATT ölelő karjaiban. Stefan látja Elena szenvedését, és úgy dönt, hogy életében először önzetlen lesz, visszaadja a lánynak az életét, ezért megigézi, és elhiteti vele, hogy sosem látott vámpírokat életében, és Baby John Mattel folytatott "szenvedélyes" szerelmük gyümölcse. Caroline úgy érzi, Klaus halála után nem tud többé férfira nézni, ezért leszbikus lesz. Megosztja az elképzeléseit Bonnieval, aki bevallja, hogy mindig is vonzódott hozzá és boldogan egymáséi lesznek. Stefan belép az Anoním Vérkoholisták közé, a következő 300 évet önmegtartóztatásban, csoportterápiával tölti. És Ric arra teszi fel az életét, hogy ápolja halott barátja emlékét... az első alkalomig, amikor segg részegre issza magát, és elfelejti, hogy ki is volt, akire emlékeznie kéne. Szóval Damonra a kutya se emlékszik, csak egy ló legel a sírján..mikor egyszer csak a száraz, göröngyös földből egy kéz emelkedik ki!!!!! WTF!!!! Damon is BAAAAACK!!!!!  Kezdődhet a negyedik évad....   "

12 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeeeee! Neeeeeeeeeeeee! Eewa, most én mondom, hogy szeretlek XD Nem tudok tanulni, mert itt röhögök mint egy hülye már legalább...nem is tudom hány perce! Ez..ez..ez...imádlak, úgy feldobtad az eddigi szar napomat, hogy az nem igaz! Sleepyvel karöltve nektek kéne írni egy új Paródiát ami mindenkit lesöpörne a színről :D Egyébként ahhoz képest, hogy nem egy "műalkotás", szerintem teljesen szépen fogalmaztad meg az abszurd történetet. ÁHHH! Ódákat zengek eme maga nevében páratlak MŰALKOTÁSTÓl! Eewa, benned egy tehetséges, és humorral megáldott író veszett el :) MÉG, MÉG,MÉG!(L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszi, köszi :) Ennyi elismerés NAGY íróktól, igazán meghatódtam :) Örülök Andie,ha feldobtam a napod ezzel az agymenéssel, ami csak úgy "kibuggyant" belőlem :)

      Törlés
  2. eewa ez vmi kurvajó xDDD itt szakadok mint egy hülye ezen is xDDD nagyszerű elképzelések, remélem ez lesz ám a soriban is!!!!:D túl sok abban a hülyeségben a dráma igazán kellene bele ilyen is:D imádtam, kurvajóó szerintem ahhoz képest, hogy - ahogy te fogalmaztad - nem egy műalkotás:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nirvi! Amúgy szerinted EZ nem elég DRÁMAI?? Pedig azt hittem ;) Kinyírtam a két legjobb pasit :)

      Törlés
    2. de még hogy xDDD de úgy értettem am hogy az ilyen unalmas szarságok vannak sok a sorozatban hogy ez a szerelmi háromszög meg ilyenek és hogy kéne bele egy ilyen lehetetlen paródia xd

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. xDDD hát a ló legel Damon sírján résznél meghaltam xD De az egészet végigröhögtem :D Nagyon jó lett xDD

    VálaszTörlés
  5. Jujjjj ez nagyon király!!! Szakadok a röhögéstől, a soriba is fel kéne kicsit frissíteni a storyt és belerakni valami ilyesmiket. Ügyesek vagytok! ^^ :D

    VálaszTörlés