2012. május 11., péntek

Ez volt a vége! End of story! :D

7 megjegyzés:

  1. Nelégy így elkeseredve! Ebből még akármi lehet! Hisz Elenának így eszébe fognak jutni a Damon által kitörölt emlékek. :"""OOO

    VálaszTörlés
  2. Sleepy ne add fel :( tudom, hogy most nagyon csalódott vagy (én is) de ahogy rhenie is írta: még soha nem volt ekkora okunk reménykedni a Delena párosban..és JP is azt mondta, hogy Elena vámpírként másképp fog Damonre "nézni". Ja és a könyvben is akkor szeretett bele Damonbe amikor vámpír lett. És így nagyobb a valószínűsége hogy Delena ENDGAME lesz :D
    Szóval nagyon remélem hogy egyszer majd visszatérsz! :(

    VálaszTörlés
  3. A könyvben sem volt Delena endgame, Damon haldoklott és Elena szerelmet vallott neki, majd DAMON MEGHALT, és STELENA ENDGAME. Szóval nem biztos , hogy jó a könyvre hivatkozni.

    VálaszTörlés
  4. Előre bocsi, h ezt írom, de Ti nem unjátok, h mindig csak várni - várni - várni kell??? Így telt 3 évad és ott tartunk, mint az elején.
    Én eddig tényleg optimista voltam, de valamiért azt érzem, h ebből tényleg soha nem lesz delena, csak egy folyamatos lebegtetés. Erre épül ez az egész stori.

    VálaszTörlés
  5. én már az első évadban meguntam...:D:D úgyhogy ti még nagyon kitartóak vagytok/voltatok:D

    VálaszTörlés
  6. Hali MIndenkinek! Ági, de ÉN UNOM!!!!!!!! JP lenyilatkozza, h a az útjuk felénél járnak, avagy sztem ha lesz DE endgame akkor az az utolsó rész, de én ott Damon halálát szinte biztosra veszem, nem élve fogja befejezni Ő ezt a sorozatot!!!
    Véleményem szerint, nagyon nagy hiba lenne kihagyni bemutatni a DE kapcsolatot, de Ők erre nem képesek, Stelena kapcsolat nem olyan buzi erős szerintem, nem mentek át annyi mindenen h ennyire szétbonthatatlan legyen... Elena egyszerűen úgy érzi h tartozik Stefnek, azért mert megmentette az életét és azért mert most miatta szokott le 2 nap alatt a ripperkedésről! Vicc az egész!!! -.-
    Faszom vár a sorozatra, majd amit én írók, abban hiszek, annak drukkolok.... nem ezeknek a szemétládáknak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerelmi háromszöget én is meguntam, de nekem azért nem csak ezekről szól a dolog. Nekem tetszett az évadzáró, megleptek vele, nem gondoltam volna, hogy most meglépik hogy Elena vámpír lesz, abban viszont szinte biztos voltam, hogy Stefant választja, ezért engem egyáltalán nem sokkolt le ez a hír. No de mindegy. Evvan.

      Törlés