2012. május 13., vasárnap

Halihó Mindenkinek!

Annyiszor le akartam már írni a véleményemet az egész sorozatról de nincs kedvem ezen agyalni annyira fáraszt, untat és utálok újra és újra rájönni h "úúúúúú de szánalmasan szar véget csináltak ennek az évadnak " felesleges volt elkezdeni ha ilyen karakter és történethibákkal fejezték be.

Itt egy nagyon jó vélemény, privátban kaptam egy kedves olvasótól. Írjatok Ti is bátran nekem, bármi is van. storybysleepy@gmail.com


Imááádat van még mindig ugye tudjátok!!!!:)
NA csóóóóók!!




Üdv Mindenkinek!


Régóta olvasom az oldalt,de ez az első alkalom h írok.Hihetetlenül nagyon csalódtam a Vámpírnaplókban.Többnyire egyetértek a kritikával bár azért a finálé nem volt rossz.
Én 3 indokot szoktam keresni mikor elkezdek egy sorozatot nézni.
1:legyen jó az alaptörténet.Ez adott mert imádom a vámpírokat.
2:választok egy kedvenc karaktert akivel együtt sírhatok,nevethetek,stb.Ez is adott(Damon Salvatore).
3:ha e 2 indok mellett még jól is szórakozom,akkor minden tökéletesen rendben van.
Sajnos ez mára már megkopott.Ennek különböző indokai vannak.Ha megengeditek felsorolná ezeket.
Az első évad nagyon jó volt.A 2.-ik sem volt rossz.A 3.ik pedig már nagyon hullámzó volt.Karaktereket tettek tönkre nálam az írók.
Damon:Adott volt egy “badass” humoros,gonosz,de lelke mélyén jó természetű vámpír.Minden percét élveztem amikor ő volt a képernyőn.Az írók elkezdték jól felépíteni a karakterét,de mára a szánalmas kategóriába sorolnám.Nincs saját története mindig csak Elena körül síránkozik.Ő lett a sorozat WC-je,minden szemetet rajta húznak le.
Klaus:Tökéletes fő gonosz volt amíg nem kezdtek el szerelmi idiótát csinálni belőle.Az egész karakter elvesztette a varázsát,pedig Joseph Morgan-t hatalmas színésznek tartom.
Alaric(Dalaric):Legjobban a Damon Alaric bromacne szórakoztam.Hihetetlen jó humort hoztak a sorozatnak.Puff az írók kinyírták ezt is.
Stefan:Előre is bocsánat a rajongóitól,de ő a legszánalmasabb karakter az összes közül.3 év alatt semmit nem fejlődött.Az előző évad végén kapott egy jó lehetőséget a “Ripper” story-t.Sajnálom szegény Paul Wesley-t tisztára izgatott volt tavaly nyáron h végre fejlődhet a karaktere, sajnos nekem nem jött át.Egy igen komoly vérszomjjal küzdő vámpír aki csak segítséggel tudta ezt a problémát legyőzni ami 50 évébe került,most 2 rész alatt egyedül megoldotta.Ezt most tényleg higgyem el?Ráadásul Julie Plec el is veszi a lehetőséget a karakter fejlődésétől.Minden egyes nyilatkozatában bevallja 10-szer h ő mennyire szerelmes Stafanba.Ezzel nincs gondom csak én nem láttam a karakterét elmozdulni 3 év alatt egy irányba se.
Szerelmi háromszög:Szerintem ez teszi legjobban tönkre a 3 fő karaktert
Stelena:Még férfi szemmel is aranyosak édesek együtt.De semmi szenvedély,kihívás nincs a kapcsolatukban.Alig veszekedtek a 3 év alatt.Nekem ez nem az igazi.
Delena:Ez a “kapcsolat” tele van szenvedéllyel,kihívásokkal,érzelmekkel.Nekem ez lenne az igaz szerelem.S ezt nem azért mondom mert Damon a kedvenc karakterem.Teljesen mindegy hogy,Elena kivel van vagy majd kivel lesz együtt.Karakter fejlődés szempontjából mindhármukra rossz hatással van ez a háromszög.
Utoljára hagytam a legfájóbb pontot.A sorozat számomra teljesen kiszámítható lett.Látványosan kifogytak az írók az ötletekből.
Valaki említette korábban h nem érti miért csökken a nézettség.Ennek rengeteg oka lehet.Külföldi fórumokat olvasva tudok egy pár okot mondani.
1:Damon fanok már nagyon unják h kedvencüket mindig csak szivatják.
2:Delena fanoknál ugyanez
3:A történet kiszámítható lett,nincsenek váratlan fordulatok.Sorolhatnám még holnap reggelig is,de már így is nagyon sokat írtam.
Sajnálom ha kedvenc sorozatom ilyen lett.Természetesen nézem majd a 4.ik évadot de nem hetiben hanem darálva.Várom vissza Kathrine-t és remélem Elajah is marad.
Elnézést kérek a hosszú posztért akinek van türelme végigolvasni annak köszönöm.Ez személyes vélemény lehet vele egyet érteni vagy ellenezni.Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése