2012. május 23., szerda

Memories előzetes

Lerántom a leplet!
A nyári Fanfic (Memories) tényleg nagyfalat lesz. Mind történetileg mind pedig írásban, így elkell a segítség. Egy nagyon nagyon kedves barátom segít nekem az ötletelésben, a címekben, a fordulatokban és most egy hatalmas dolgot tett meg nekem, az írásért és persze Nektek is. Elkészítette a Memories előzetesét, ami véleményem szerint fantasztikus lett!!!! Tessék alaposan megnézni azt a promot mert a szavaknak a képeknek jelentőségük van:)) Amik perszeeee csak nyáron a fic olvasása közben fognak kiderülni..

Nem is húzom tovább a szót, ÓRIÁSI NAGY IMÁDAT ÉS SZERETETCSOMAGOT KÜLDÖK AZ ÉN EGYETLEN NIRVANA BARÁTNŐMNEK!
Ez a Fanfic éppen annyira a Tiéd is ahogy az enyém, köszönöm a segítséget, IMÁÁDLAK!!!

Szóval Nirva és Sleepy Memories fanficjének promoja:

MEGNÉZEM AZ ELŐZETEST


Spekulációdat megoszthatod Chaten vagy kommentben! :))

4 megjegyzés:

  1. Kedves Sleepy és Nirvi!

    Várom már, h július legyen!!!
    Nagyon jóra sikeredett a promo. Puszi

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Nirvi nagyon jó lett a promo! Ha szabad tudnom, milyen zene megy alatta? Ugyanis nagyon üt! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, köszönöm Noémi:) az x-ray dogtól a final hour... soha többé nem akarom hallani azt a számot annyit hallgattam már a promokészítés alatt:D:D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a vidi,és izgatottan várom az új történetet..:-) Örülök,hogy visszatértél és nem adtad fel ahogy,Andie sem.Nem szoktam irogatni de,erre és a fontos dolgokra feltétlenül visszajelzek neked /nektek/.Mindent köszönök,a összes fáradtságos munkát is.:-) Gratula érte!!

    VálaszTörlés